لحظاتی با سردار شهید عبدالحسین حمایتی
لحظاتی با سردار شهید عبدالحسین حمایتی

لحظاتی با سردار شهید عبدالحسین حمایتی

وصیت نامه شهید حمایتی

به نام خدا
صحبتهای خودم را شروع می کنم. باشد که خداوند ،توفق اطاعتش را به من عطا فرماید .در لحظاتی شروع به نوشتن می کنم که عملیات 2 ساعت دیگر آغاز می شود .در اول عرایضم ،به کلیه برادران عزیز و حزب الله سفارش می کنم جبهه ها را بیش از پیش گرم نگهدارید .
زندگی می گذرد ؛سختی ها و راحتی ها ،پستی ها و بلندی ها .ولی چیزی که می ماند برای آخرت انسان ،عمل خویش است .گر چه باید بگویم که عمل من نتوانست حد اقل خودم را راضی کند ..چه رسد به خدا ؛اما همیشه در این آرزو باشید که عاشق خدا شوید و به او نزدیک شوید .دنیا را برای دنیا دوستان بگذارید و همیشه پیرو خط رهبر عزیز حضرت امام خمینی باشید .پشتیبان قاطع نماینده و نمایندگان باشید و گوش به حرف هیچ یک از مخالفین خط امام ندهید که اینان گمراهانند .
عرضی هم دارم خدمت امت عزیز ،واقعا شرمنده هستم که می بینم با وجود این همه از خوذ گذشتگی و ایثار و فداکاری ،نتوانستم خود را غرق در شما کنم .عزیزان !انقلاب را مانند هدیه گرانقدری که به شما از سوی رب سبحان رسیده است ،با جان و دل محافظت کنید و مانند حسین بن علی (ع) ،خود و خانواده خود را فدای راه خدا کنید و این را با آخرت مبادله کنید چرا که این ،بزرگترین و پرصرفه ترین تجارت است .
خدایا !تو را شکر می کنم که در این خط قرارم دادی !خدایا !از درگاهت تقاضای بخشش می کنم ،چرا که نتوانستم آن طور که خودت صلاح می بینی ،بندگی ات کنم و همچنین تقاضا دارم آنهایی که منحرف اند را هدایت و مغرضان را نابود بفرمایی !به امید زیارت کربلا !
ودر آخر ،تقاضا دارم اگر به کربلا نرسیدم ،به نیابت این حقیر به حرم سرورم بروید و به جای من طواف حرم شریفش را انجام دهید .
عبد الحسین حمایتی 20/ 11 / 1364


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.